Image hosting by Photobucket
By: antu jahat

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 2-Feb-2009 07:55 Email | Share | | Bookmark
beger beger

 


Wednesday, 31-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark

 
 


Friday, 21-Nov-2008 17:19 Email | Share | | Bookmark
maRi LihAt kaKiku yAnG sekSi

 
 
seksi tak kaki ku?



comel tak luka aku yg berdarah neh"? hehehhe...



bersepah2 darah aku


Saturday, 1-Nov-2008 14:30 Email | Share | | Bookmark
bosan

 
 
 
View all 6 photos...


my beloved boses...hahaha...


Wednesday, 1-Oct-2008 16:04 Email | Share | | Bookmark
raya sana sini

 
 
 
View all 12 photos...
walaupun dlm mood raya, aku cuma nak berkongsi tentang ape yang aku rasa.
selamt hari raya pada kengkawan.
sesape yg menjengah fotopages aku.










"selama ini aku single. ye. dan kini masih single.

dulu, aku hanya ader sorang je kawan. katak a.k.a sya. maner2 aku pegi, org pertama yg aku igt di kalangan kwn2 aku ialah katak.

bedua lebih baik dari seorang. dan lebih baik adalah jika dia di sisi kita skg neh.

aku mula merasakan sesuatu keajaiban berdua.

ini semua bermula dengan aku seorang “STOOODENT” yang malas. hehe… ahad ni aku ader kelas. jadi, kerana itu, dengan keadaan pejabat aku yang sgt busy, maka aku terpaksa OT. lepas OT, aku buat assignment aku sket.

buat punya buat…aku sendiri tak confident yg assignment aku tuh chantek ke tak. dlm keadaan aku yg stress (dh la aku tak cukup tido, byk keje, pastu byk plak aku kene wat asgmnet ni kan), aku pun tnya kat member sebelah aku.

“kak ros, chantek tak?” maka bangunlah kak ros ke arah aku.

“urm, mcm serabut je” jujur kak ros.

“haah…mcm aku jugak.” kitorg gelak.

kak ros atau nama betolnya ialah Efy, bnyak la tlg aku. byk dia bg suggestion.

menyokong aku. membetulkan kerja aku.

kiranya, aku tak stress la pastu.

bukannya skali dua…tp dh byk kali. mungkin kali ni aku baru sedar kot.

“berdua lebih baik…sangat penting orang di sisi kita adalah orang yang sering menyokong dlm apa yang ingin kita lakukan dan sangat-sangat memhami kita”


itulah ungkapan yang sangat berharga pada aku sekarang.

dulu aku selalu susahkan akak aku dlm buat assgmnt. tp skg tidak lagi. sbb dia dh nak kawen

jadi, dia sgt sebok. aku tanak la serabutkan otak dia lagi.yg dh mmg serabot dan makin gatai itu

hahahaha!!

baru aku sedar…kenapa percintaan jarak jauh amat jarang sekali berjaya hingga akhirnya.

dan paling penting….org yg memahami aku dan menyokong aku.

thanks to my sisters. kak ros. neo. hazman.

special thanks to katak.


sape nak berdua dengan aku sekarang angkat tangan!!"



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net